SÄHKÖISTÄVÄ SUORITUSKYKY

Jaguarin raaka voima ja herkullinen ajodynamiikka täysin ilman päästöjä – kaikki mitä voit toivoa täyssähköiseltä SUV:lta.

Me Jaguarilla olemme tehneet aisteja puhuttelevia autoja jo yli kahdeksan vuosikymmentä. Nyt esittelemme ensimmäisenä pitkän linjan autovalmistajana huippusuorituskykyisen täyssähköauton. Luvassa on kaikkea mitä Jaguar on aina ollut. Ja vielä paljon enemmän!

JÄLJITTELEMÄTÖN AJODYNAMIIKKA

JÄLJITTELEMÄTÖN AJODYNAMIIKKA

Jaguar I-PACEn sähkömoottorit tuottavat vaikuttavan 400 hv huipputehon ja 700 Nm vääntömomentin. Tämä voima sinkoaa nelivetoisen I-PACEn 0–100 km/h vain 4,8 sekunnissa.

UUSIMMAN TEKNOLOGIAN AKKU

UUSIMMAN TEKNOLOGIAN AKKU

Jaguar I-PACEn 90 kWh akku on suunniteltu pitkäaikaiseen käyttöön, myös pitkäkestoisilla maksimitehoilla. Akun sijainti akselien välissä takaa optimaalisen, alhaisen painopisteen. Parantuneen dynamiikan ansiosta I-PACE on todellinen ajajan auto.

HUIPPUTEHOKKAAT SÄHKÖMOOTTORIT

HUIPPUTEHOKKAAT SÄHKÖMOOTTORIT

I-PACEa liikuttaa kaksi kestomagneettista sähkömoottoria, jotka on integroitu etu- ja taka-akseleliin. Moottorit tuottavat 400 hv huipputehon ja 700 Nm vääntömomentin. Kiihdytys nollasta sataan vie vain 4,8 sekuntia.

VAIKUTTAVA VOIMANSIIRTO

VAIKUTTAVA VOIMANSIIRTO

I-PACEn 90 kWh akku on suunniteltu pitkäaikaiseen käyttöön, myös pitkäkestoisilla maksimitehoilla. Akun sijainti akselien välissä takaa optimaalisen, alhaisen painopisteen. Nelivetoinen Jaguar I-PACE on todellinen ajajan auto.

TORQUE VECTORING BY BRAKING

TORQUE VECTORING BY BRAKING

Maximising sports car-like agility for added driver confidence, Torque Vectoring by Braking provides controlled independent braking on the individual inside front and rear wheels to add to the turning forces acting on the car. In most conditions more braking pressure is applied to the rear inside wheel as this supports the most increased cornering capability, while the front inside wheel is braked for greater effectiveness and refinement.

AKTIIVINEN ILMAJOUSITUS

AKTIIVINEN ILMAJOUSITUS

I-PACEn ja tien välisen tilan madaltaminen parantaa aerodynamiikka ja toimintamatkaa. I-PACEn aktiivinen ilmajousitus on lisävaruste madaltaa autoa, kun nopeus on pidemmän aikaa yli 105 km/h.

ADAPTIVE DYNAMICS

ADAPTIVE DYNAMICS

Adaptive Dynamics tarjoaa takaa tarkan ajodynamiikan ja ylellisen ajokokemuksen tarkkailemalla I-PACEn liikkeitä jopa 500 kertaa sekunnissa. Järjestelmä analysoi kiihtymistä, ohjausta sekä kaasu- ja jarrupolkimen toimintaa. Elektronisesti ohjautuvat iskunvaimentimet säätävät jousitusasetuksia ja tarjoavat näin parhaan mahdollisen tasapainon mukavuuden, hienostuneisuuden ja ketteryyden välillä.

CONFIGURABLE DYNAMICS

CONFIGURABLE DYNAMICS

Kun olet valinnut Adaptive Dynamic -toiminnon, Configurable Dynamics -järjestelmä auttaa sinua yksilöimään I-PACEn kaasupolkimen ja ohjauksen vasteen sekä iskunvaimentimien jäykkyyden. Valitse Dynamic Mode ja päästät I-PACEn urheilullisen luonteen valloilleen.

NELIVETO VAKIONA

Jaguar I-PACE on nelivetoinen täyssähköauto. Neliveto tarjoaa nautinnollista ajettavuutta kaikilla teillä, kaikissa sääolosuhteissa. I-PACEn koko teho ja vääntömomentti ovat käytössä välittömästi, ja sähkömoottorit mukautuvat itsenäisesti kuljettajan toimiin, tienpintaan ja pito-ominaisuuksiin.

ADAPTIVE SURFACE RESPONSE

ADAPTIVE SURFACE RESPONSE

Jaguarin ylivertaisen neliveto-osaamisen pohjalta kehitetty Adaptive Surface Response (AdSR) tarkkailee I-PACEn ympäristöä ja säätää moottorin ja jarrujen asetuksia tarpeen mukaan. Aktivoituna AdSR toimii kaikissa nopeuksissa auttaen kuljettajaa toimimaan haastavissa sää- ja tienpintaolosuhteissa.

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

All Surface Progress Control on huipputekninen järjestelmä, jonka avulla voit asettaa ja ylläpitää tasaista nopeutta haastavissa olosuhteissa, kuten liukkailla pinnoilla. Se toimii 3,6–30 km/h nopeuksissa antaen sinulle täyden vapauden keskittyä edessä avautuvaan tiehen.

LOW TRACTION LAUNCH

LOW TRACTION LAUNCH

Low Traction Launch tarjoaa parhaan mahdollisen vääntömomentin ja parantaa suorituskykyä lähtiessäsi liikkeelle alhaisen kitkan alustoilla, kuten liukkaalla kelillä, märällä nurmikolla, lumella tai jäällä. Järjestelmä on päällä, kunnes auton nopeus on 30 km/h. Tämän jälkeen I-PACE vaihtaa automaattisesti takaisin valittuun ajotilaan.

TEHOSTETTU REGENERATIIVINEN JARRUTUS

TEHOSTETTU REGENERATIIVINEN JARRUTUS

Toimintamatkan maksimoimiseksi I-PACE käyttää tehostettua regeneratiivista jarrutusta, joka kerää talteen lähes kaiken jarrutusenergian. Kun nostat jalkasi kaasupolkimelta, järjestelmä ottaa käyttöön regeneratiivisen jarrutuksen hidastaen vauhtia ja käyttäen syntyneen energian toimintamatkan pidentämiseksi.

MIELLYTTÄVÄ RUUHKA-AJO

MIELLYTTÄVÄ RUUHKA-AJO

Ruuhkassa ajaminen on helppoa: I-PACEn kosketusnäytön avulla voit säätää regeneratiivisen jarruttamisen voimaa. Hidastuvuuden kasvu tarkoittaa, että hitaasti kulkevassa liikenteessä voit hallita auton nopeutta helposti pelkällä kaasupolkimella.

SIIVET

SIIVET

Jotta jäähdytys ja aerodynamiikka olisivat tasapainossa, siivet aukeavat akkua jäähdytettäessä ja sulkeutuvat, kun niitä ei tarvita. Näin ilmavirta kulkee sulavasti ja ilmanvastus pienenee.

LÄMMÖNKERÄÄJÄ

I-PACE:n tehokas lämmönkerääjä kerää lämpoä ulkoilmasta ja auton eri osista. Auton ilmastointijärjestelmän kautta lämpö siirretään auton sisätiloihin. Tehokas lämmönkerääjä vähentää sisäilman lämmityksen viemään virtamäärä ja maksimoi auton toimintamatkan.

Jaguar I-PACE

Ominaisuudet ja edut

Haluaisitko auttaa meitä parantamaan sivustoamme vastaamalla lyhyeen kyselyymme?

Jaguar F-Type Convertible

500 merkkiä jäljellä

Kiitos arvokkaasta palautteestasi